Voor alle aanbiedingen en kortingen

Blog

Live chat uitbesteden: haal klanten binnen

live chat uitbesteden

Ik koop natuurlijk graag voordelig, maar ik vind het ook beslist niet erg om te investeren als het me ook daadwerkelijk wat oplevert. Tenslotte moet je als ondernemer soms echt geld in iets steken om uiteindelijk echt te kunnen verdienen. Er worden je als ondernemer veel diensten aangeboden, lang niet altijd nuttig trouwens. Sommige diensten springen er uit. Eén zo’n dienst is de live chat uitbesteden. Dit is een investering. Maar het kan je heel veel opleveren.

Waarom zou ik?

Eerst maar even die live chat. Wat is dat nu precies? De live chat plopt op als je bepaalde sites bezoekt. Via de chat wordt je dan gevraagd of je vragen hebt en of iemand je kan helpen. Kortom, je hebt direct contact met iemand. Deze interactie is erg belangrijk voor het opbouwen van een relatie met mogelijke nieuwe klanten. Een overgroot deel van de bezoekers van je site kijken alleen maar en doen verder niets. De live chat verhoogt de kans aanzienlijk dat bezoekers ook daadwerkelijk gaan nadenken over je product en klant bij je worden. Live chat is dus een moderne manier van klantencontact. Het is een heel laagdrempelige manier om vragen te stellen. Makkelijker dan bellen of mailen. Mogelijke klanten zullen dat dus sneller doen. Om die reden is het handig een live chat op je site te hebben.

Live chat uitbesteden

Natuurlijk ben jij de deskundige over je product, maar feit is dat veel mogelijke klanten je website buiten kantoortijden bezoeken. En voor jou als ondernemer is het wellicht lastig dag in dag uit klaar te staan voor de klant, hoe graag je dat ook zou willen. Een live chat uitbesteden zorgt ervoor dat je nog mee bereikbaar bent en dat deskundigen jouw klanten zorgvuldig en passend te woord staan. Een live chat uit besteden levert daarom veel voordelen op die je bedrijf alleen maar ten goede komen. Een live chat uitbesteden betekent dat je veel meer leads uit je website bezoeken krijgt. Er is een grotere beschikbaarheid waarbij je website zeven dagen via chat bereikbaar is. De klanten krijgen deskundig antwoord en jij hebt zelf de mogelijkheid om de deal te maken. En wat heel belangrijk is: de klanttevredenheid wordt groter omdat mogelijke klanten direct, vaak al binnen 20 seconden, antwoord krijgen op hun vragen. Zo zullen ze zich sneller met jouw bedrijf verbonden voelen. Om die reden kan het als ondernemer uiteindelijk heel waardevol zijn hierin te investeren. Uiteindelijk zal de aankoop van een live chat je veel voordelen opleveren.

 

 

Geef een reactie